Tijdens een bezoek aan het Sneeker bedrijf Boso heeft Burgemeester Brok van Sneek vanmorgen het officiële startsein gegeven voor de ingebruikname van de nieuwe huisstijl van Boso. Dit deed hij door een speciaal voor de gelegenheid gemaakte oranjekoek van één bij één meter met het nieuwe logo erop aan te snijden.
Boso is een onafhankelijke internationale onderneming in de ontwikkeling en verkoop van poetsdoeken, poetspapier, hygiëneproducten, absorptiematerialen, desinfectieproducten en disposables. Naast de eigen merken Primp Products en Boso Ergon Sorbents is Boso ook leverancier van onder andere Deb, Satino en Vikan.
De nieuwe huisstijl van Boso is ontwikkeld door reclamebureau Kamminga Markant uit Sneek. De drie kleuren van het logo staan voor Boso zelf (blauw) en de eigen merken Primp Products (groen) en Boso Ergon Sorbents (geel). De drie golven boven het woordmerk hebben met de producten van het bedrijf te maken en staan voor een poetsbeweging. De slogan ‘For life’ staat voor de duurzame relatie die Boso met haar relaties aangaat en de producten die in het dagelijks leven gebruikt worden.
Ter afsluiting van het bezoek kreeg de burgmeester een desinfectiezuil aangeboden door Sietze van der Krieke, Directeur Boso. De desinfectiezuil zal bij Burgerzaken in het gemeentehuis geplaatst worden, zodat bezoekers en medewerkers hun handen kunnen desinfecteren. Dit is – naast het gebruik van papieren zakdoekjes en het beschermen van neus en mond – één van de meest effectieve maatregelen om verspreiding van het griepvirus te voorkomen
Op de foto:
V.l.n.r. Burgemeester Brok, Nienke Doodkorte (Sales Manager Boso) en Sietze van der Krieke (Directeur Boso) bij de door Boso aangeboden desinfectiezuil