In de maand oktober voert Numatic International samen met haar dealers actie voor de stichting Pink Ribbon. Het resultaat van afgelopen jaar was boven ieders verwachting.
Frans Veendorp mocht namens Numatic een cheque overhandigen aan Pink Ribbon met een bedrag van € 28.665,-. Dit bedrag is tot stand gekomen door 15 euro per verkochte Hetty in de actieperiode te reserveren. Numatic is er trots op om op deze manier haar steentje bij te dragen en haar maatschappelijke betrokkenheid te tonen.
Eén op de negen vrouwen in Nederland krijgt in haar leven te maken met borstkanker. Numatic wil Pink Ribbon ondersteunen in haar streven borstkanker onder de aandacht te brengen, voorlichting te geven, wetenschappelijk onderzoek te ondersteunen en psychosociale projecten op te starten voor patiënten en hun omgeving. Voor meer informatie over de besteding van de fondsen kunt u terecht op www.pinkribbon.nl
Op de foto:
Frans Veendorp (Managing Director Numatic) overhandigt de cheque aan Ida van Belle (directeur Stichting Pink Ribbon)