Asito komt met haar duurzaamheidsmagazine (VER)ANTWOORD. (VER)ANTWOORD wil bedrijven en particulieren inspireren om duurzaamheid concreter te maken.
Het magazine biedt inzicht in de ervaringen van verschillende organisaties en hun MVO activiteiten. Met de focus op concrete acties in plaats van beleidsteksten doen organisaties als Diversey (producent van schoonmaakmiddelen en -systemen), URENCO (uraniumverrijking) en WNK Bedrijven (WSW organisatie voor Noord Holland) hun verhaal.
Kennis delen
Experts op het gebied van duurzaamheid geven in (VER)ANTWOORD hun visie op MVO en de rol die bedrijven en particulieren hierin kunnen spelen. De Climate Neutral Group, duurzaamheidspartner van onder andere Asito, ANWB en TNT Post en PureBizz, adviseur van o.a. de gemeente Den Bosch en de Orde van Advocaten, vertellen hoe zij de ontwikkeling van MVO en duurzaamheid in Nederland zien.
(VER)ANTWOORDing
(VER)ANTWOORD is tevens het mvo jaarverslag 2009-2010 van Asito B.V. Het magazine legt verantwoording af over de acties die Asito heeft ondernomen, geeft antwoord op vragen over duurzaamheid en laat zien dat Asito andere wil stimuleren verantwoord te ondernemen en leven. Net als de rest van het magazine, laat ook Asito haar duurzame kant zien aan de hand van concrete acties, interviews en beloftes voor het komende jaar.
Het magazine (VER)ANTWOORD is in te zien en te downloaden via www.asito.com
of gratis te bestellen via mvo@asito.com. (VER)ANTWOORD zal vanaf nu elk voorjaar verschijnen.