• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Bezoekersrecord voor website Clean Totaal

Nieuws 10 februari 2011

De website van Clean Totaal is door de 10.000 barriere heen! Google Analytics heeft over de  afgelopen 30 dagen 10.127 bezoekers geregistreerd op www.acceptatie.cleantotaal.nl. En de tendens is  stijgende…   

 

Een zeer heugelijk feit stelt uitgever Koos van der Lei. “Ik ben er op de gepaste manier erg trots op dat we deze belangrijke mijlpaal bereikt hebben. We hebben iets losgemaakt in de schoonmaakbranche en getuige de bezoekersaantallen wordt dat gewaardeerd en weten mensen ons steeds beter te vinden. We informeren en communiceren en alleen daar draait het uiteindelijk om. Een uitgever die niets toe te voegen heeft moet snel z’n biezen pakken. Dat geldt ook voor mij.”
 
Clean Totaal is inmiddels actief met het gedrukte magazine, de genoemde website en sociale media als LinkedIn en Twitter. Van der Lei: “Met name het succes van de Clean Totaal LinkedIngroep heeft mij blij verrast. We zitten nu op meer dan 480 leden en dat aantal groeit elke dag. Belangrijker nog, het is geen slapende groep, er wordt druk gediscussieerd over allerlei “hot topics” die leven in de branche. Natuurlijk geeft niet iedereen zijn mening maar uit ervaring weet ik dat er, van hoog tot laag, bij groot en klein, actief meegelezen wordt.”
          
Clean Totaal heeft de policy transparant te zijn over de bezoekersaantallen van de site.
Van der Lei: “We hebben niets te verbergen. Voor de gedrukte oplage zijn we al HOI gecertificeerd. Met onze bezoekersaantallen digitaal willen we net zo open zijn en Google Analytics is hiervoor een uiterst objectieve en transparante tool. Mocht een adverteerder digitaal iets willen doen met ons dan is inzage in de gegenereerde traffic wel een eerste voorwaarde lijkt mij. Die kunnen ze bij ons krijgen via een volledige rappartage van Google Analytics. En laten we er geen geheim van maken, we doen graag een online campagne!”
 
Meer informatie: kvanderlei@acceptatie.cleantotaal.nl
 
Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand