Naar aanleiding van de eerste 12 maanden van Clean Totaal een korte persoonlijke noot met terug- en vooruitblik van de uitgever.
Geachte lezer,
Want goed gaat het! Het jaar 2009 heeft onze verwachtingen overtroffen. In eerste instantie met argusogen bekeken, zijn we uitgegroeid tot misschien wel het meest besproken medium op dit moment binnen de schoonmaak- en facilitaire branche. De vele adverteerders die ons afgelopen jaar hun vertrouwen hebben gegeven zijn wij daarvoor zeer erkentelijk.
Op weg naar de top van de Mont Ventoux dit jaar ging er van alles door me heen. Gedachten van opperste euforie wisselden zich af met momenten van vertwijfeling. Maar het devies was doorgaan en inderdaad, zoet smaakt de overwinning! Wat een schitterend vergelijk met Clean Totaal de afgelopen 12 maanden.
2010 komt eraan. We worden nog meer multichannel: magazine, website (met video) en nieuwsbrief (Clean Buzz). Wat het magazine betreft willen we adverteerders graag opmerkzaam maken op de Mediabrochure 2010 en de speciale aandachtsvelden die we volgend jaar per uitgave hebben benoemd. En uiteraard ons speciale ISSA/INTERCLEAN Amsterdam 2010 nummer.