De website van Clean Totaal is door de 12.000 bezoekers barrière geschoten, gemeten over een 30-daagse periode. Google Analytics meldt vandaag voor de periode 23 nov – 23 december 2011 12.165 bezoekers.
Van de 12.165 bezoekers waren er 8.401 unieke bezoekers. 49% vindt de website via een zoekmachine, 34% komt direct naar de site en 16% komt via een verwijzing elders.
Uitgever Koos van der Lei is verheugd over de stijgende lijn van bezoekersaantallen: “Het bevestigt de geluiden uit de markt en we zijn, als team, op de goede weg. Het is nog niet zo lang geleden dat we door de 11.000 grens gingen en nu dus de 12.000. We leggen zo ook een solide basis voor een gedegen en gestage groei van onze digitale activiteiten. Binnenkort komen we met meer faciliteiten en ook vacatures en een marktplaats zijn we aan het integreren binnen ons bestaande platform. Maar alles stap voor stap. Dus niet half maar gelijk goed.”
De Clean Totaal LinkedIngroep bevat inmiddels 1103 leden. Van der Lei: “Deze groep is inmiddels een redelijk fenomeen aan het worden in Schoonmaakland. Iedereen vindt er iets van, hetzij positief, hetzij negatief. Belangrijkste is dat we een factor worden die meetelt en dat er opinie gevormd wordt. De hele discussie over de aanbesteding in Gemeente Cromstrijen heeft bijvoorbeeld meer dan 110 reacties opgeleverd. Zo’n groep kun je dus niet meer klakkeloos negeren.”