Werner & Mertz, roept eindgebruikers en alle andere ecolievende professionals op om deel te nemen aan de wedstrijd “Wordt een duurzaamheidsexpert”. Vul de vragenlijst volledig in via www.tanapromotion.com en maak kans op één van de talrijke Apple producten.
Veel bedrijven zeggen duurzaam en milieuvriendelijk te ondernemen, maar houden het al te vaak bij groene woorden die niet worden ondersteund door groene daden. De grens tussen duurzaamheid en greenwashing is flinterdun aldus Werner & Mertz.
Kritisch omgaan met zelfverklaarde ecologische of duurzame producten is een van de stokpaardjes van Eric Van Raemdonck, General Manager in de Benelux van Tana Professional. Hij waarschuwt er ook voor dat de termen groen, eco en duurzaam dreigen te worden uitgehold. Vanuit die optiek lanceerde Tana Professional de wedstrijd “Wordt een duurzaamheidsexpert”. “We roepen onze eindgebruikers en alle andere ecolievende professionals op om deel te nemen aan de wedstrijd “Wordt een duurzaamheidsexpert”. Personen die de vragenlijst volledig invullen, maken kans op één van de mooie Apple producten,” zegt Eric Van Raemdonck.
Deelnemen aan de wedstrijd “Wordt een duurzaamheidsexpert” kan nog tot en met 31 maart 2012 via www.tanapromotion.com.