De website van Clean Totaal is dwars door de 13.000 bezoekers barrière gegaan. Over de periode 3 januari – 2 februari telde Google Analytics 13.782 bezoekers die tesamen 26.107 pagina’s bezochten. Een gemiddeld bezoek duurde 1.42 minuut. Het aantal unieke bezoekers bedroeg 9.649.
“Getallen die me overdonderen”, zegt uitgever Koos van der Lei. “Natuurlijk zie je de groei maar dat het zo hard zou gaan. Ik wil mijn redactieteam hiervoor een groot compliment geven. Bezoekers komen voor de content, niet voor de kleurtjes.”
Wat zijn de plannen voor de toekomst?
Van der Lei: “Als ik in het veld hoor dat Clean Totaal de opinie beinvloedt dan klinkt mij dat als muziek in de oren. Zeker als het niet de minsten zijn die dit tegen je zeggen. Het bepaalt je ook bij je positie en verantwoordelijkheden. Alles zal gaan draaien om content en het (willen) delen van kennis en expertise met elkaar. Dat alles met doel de schoonmaakbranche verder te professionaliseren. Achter de schermen zijn we druk bezig met diverse initiatieven maar ik kies er op dit moment voor het kruit nog even droog te houden. De goed verstaanders zullen echter begrijpen waar het naar toe zal gaan.”
Meer dan 1200 leden in de LinkedIngroep
Naast het bezoekersrecord op de site heeft zich deze week ook het 1200ste lid van de Clean Totaal LinkedIngroep aangemeld. Van der Lei: “We draaien nu anderhalf jaar met deze groep en ik ben er erg positief over. Ik geef toe, het is af en toe grasduinen met een dergelijk initiatief maar de resultaten mogen er zijn. Mijn wens is uiteraard dat meer leden zich actief roeren op het forum. We kunnen geweldig veel leren van elkaar.
Ga naar de Clean Totaal LinkedIngroep