• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Facilicom wil binnen twee jaar de beste zijn

Nieuws 1 mei 2014

Facilicom heeft de lat erg hoog gelegd en wil binnen twee jaar de meest klantgerichte facilitaire dienstverlener van Nederland te zijn. Om dat te bereiken stelde het bedrijf een intensief programma samen waarbij nadrukkelijk de dialoog met de klant wordt gezocht.

 

Facilicom heeft in twee weken tijd 1.100 klanten telefonisch benaderd en ruim 180 klanten werden in zogenaamde klantforums gevraagd wat hen nu beweegt. Paul Janssen, marketing directeur van Facilicom: ‘Wij willen weten wat er echt bij de klant leeft om er zo voor te zorgen dat alle betrokkenen binnen Facilicom en zijn divisies daarop kunnen acteren. We redden het niet langer met alleen het zorgen voor “operational excellence”, we moeten waarde toevoegen, of beter nog: waarde creëren. Dat kan alleen in samenwerking met de klant.’  

Facilicom laat weten dat uit de interviews is gebleken dat meer dan zeventig procent van de klanten tevreden is. ‘Het is een positief gegeven dat we zo veel tevreden klanten hebben, maar we willen niet alleen tevreden klanten. Wij willen meer fans van ons bedrijf. En als ik de uitkomsten goed bekijk, kunnen we nog wel wat fans gebruiken’, vervolgt Paul Janssen.

Na de telefonische interviews  zijn 23 klantforums ingericht waarbij ruim 180 klanten, met elkaar in gesprek zijn gegaan over de dienstverlening van Facilicom.

 

www.facilicom.nl

 

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand