Sodexo heeft de samenwerking met ASP recentelijk formeel verlengd. Na verlenging van het contract is ASP verantwoordelijk voor het leveren van alle middelen en materialen op een groot aantal klantlocaties van Sodexo.
De dienstverlening van Sodexo omvat facilitaire diensten zoals gebouwbeheer, receptiediensten, beveiliging, wagenparkbeheer en catering services, waarbij ‘Improving the Quality of Life’ het motto is. Sodexo legt uit: ‘‘Quality of Life is een belangrijke factor voor prestaties van mensen en organisaties. Met onze dienstverlening verbeteren we de kwaliteit van leven van medewerkers, patiënten, ouderen, studenten en gedetineerden. Zo presteren zij beter en daarmee ook de organisaties waarbij ze betrokken zijn. Van onze facilitair partner verwachten wij kwaliteit en innovatiekracht om hieraan bij te dragen. ASP vervult deze rol door de ondersteuning die zij bieden op de werkvloer en de kennis van logistiek, ergonomie en duurzaamheid die ze voor ons vertalen naar een passend advies.’’
Beleving als gemene deler
Pim Blankert, Directeur ASP, benadrukt beleving en expertise als bindende factor: ‘‘Onze opdrachtgevers vragen om een partner die actief meedenkt én richting geeft aan de facilitaire dienstverlening. Bij Sodexo zijn we in staat om die expertrol te vervullen door onze visie op logistiek, waardoor we efficiënter en duurzamer kunnen werken. Bovendien is onze dienstverlening erop gericht de beleving van de eindgebruiker te verhogen, dé gemene deler tussen Sodexo en ASP.’’