Vereniging Schoonmaak Research, kortweg VSR, laat weten dat er veel belangstelling is voor de VSR Kennisdag en Zomerborrel op woensdag 6 september 2017 in Koetshuis De Haar te Haarzuilens.
Foto: Koetshuis de Haar
De Kennisdag heeft dit jaar als thema ‘Digitale verleiding in de professionele schoonmaak’, oftewel: de wereld digitaliseert. Wat zijn de gevolgen van de toenemende e-commerce voor de professionele schoonmaak.
Programma
De dag zal worden geopend door de dagvoorzitter, Paul Harleman van Vileda Professional Benelux. Daarna zal dr. T.L.J. Broekhuizen het woord nemen, in zijn verhaal staat de volgende vraag centraal: Gaat de professionele schoonmaak massaal online? Voor de lunch zal ook wetenschapper en ondernemer dr. Maurits Kaptein spreken over de digitale verleiding in de professionele schoonmaak.
Broekhuizen heeft moeten afzeggen vanwege een blessure, in zijn plaats zal Wijnand Jongen spreken. Lees meer >>
Na de lunch zal Leonard Blommendaal, directeur van Shopping Minds het woord nemen. Blommendaal zal het hebben over websitebezoekers en hoe je van deze bezoekers kopers maakt. Floyd Sijmons, co-founder van Helpling Nederland zal daarna spreken over ‘schoonmaak op bestelling’. Tot slot zal Leon Hermse, Business Development Manager Vebego/Cleandeal.nl spreken over de eerste e-business initiatieven van de professionele schoonmaakmarkt.
Voor het gehele programma is de PDF op de website van VSR te raadplegen.
Aanmelden
Volgens Vereniging Schoonmaak Research is de belangstelling voor de Kennisdag groot. “Er zijn inmiddels ruim 130 aanmeldingen maar het is nog mogelijk om er bij te zijn.” Aanmelden voor de VSR Kennisdag en Zomerborrel kan via de website van VSR.