• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Toiletten Live Avenue Ziggo Dome geüpdatet met Vendor Moments

Nieuws 3 mei 2018

Ziggo Dome en Vendor hebben recentelijk de 12 toiletten op de Live Avenue, de besloten VIP boulevard, vernieuwd met implementatie van het Vendor Moments concept. Zo wordt de live beleving die gasten in de zaal ervaren verlengd tot in het toilet.
Met inzet van een mix aan beeld, kleur, materialen en geur speelt Ziggo Dome positief in op de zintuigen en vormt het toiletbezoek geen onderbreking van de totale concertbeleving.
Beleving in de kleinste ruimte van de Ziggo Dome
De Live Avenue ontvangt jaarlijks circa 50.000 gasten vanuit de Ziggo Dome Member Club waar het verder gaat dan enkel de beleving van een concert. Gasten genieten van een bijzondere avond uit met beschikking over vier drankbarren, een foodbar, excellente service, een meer dan fantastisch uitzicht op het podium en sinds kort dus ook luxe toiletten waarin je als bezoeker wordt meegenomen in één van de zes belevingswerelden,  gevisualiseerd met prachtige beelden, een aangename geur en smart dispensers.
Perry de Jong, Nationaal Accountmanager Vendor: “Ons voorstel over hoe het begrip ‘beleving’ ook kan worden toegepast op de kleinste ruimte van de Ziggo Dome, het toilet, werd met veel enthousiasme ontvangen. In gesprek met elkaar kwamen we als snel erop uit dat de toiletten een verlengstuk moesten vormen voor de beleving die een gast op de Live Avenue ervaart. Die mate van luxe en comfort wilde Ziggo Dome haar gasten ook in het toilet bieden. Daar sluiten de gekozen materialen, de beelden en de speciale geur naadloos op aan.”
Inspelen op de customer journey
“Het draait om de gehele belevin,g ook wel customer journey genoemd: van het parkeren van de auto op gereserveerde parkeerplekken onder de eventlocatie tot aan het toiletbezoek. Op al deze momenten waarop gasten in aanraking komen met een element dat de Ziggo Dome faciliteert, willen we voor onze zakelijke Member Club gasten net dat beetje meer, net dat beetje anders zodat niet alleen zij, maar ook hun genodigden positief verrast worden”, aldus David Kasten, Manager Member Club.

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand