• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

NS bedankt TreinSchoon! medewerkers vanwege prestaties

Nieuws 3 april 2019

Dagelijks zorgen de schoonmaakmedewerkers van TreinSchoon!, een gezamenlijke onderneming van CSU en Succes Volendam, ervoor dat de internationale treinen in Nederland schoon rondrijden. Op 26 maart was de aftrap van een serie feestelijke bijeenkomsten om deze treinschoonmakers in het zonnetje te zetten. Onder het genot van een broodje shoarma en verse vis, ontvingen alle medewerkers een bonus van NS.
Deze bonus is onderdeel van het contract tussen Treinschoon! en NS en wordt jaarlijks uitgekeerd bij het behalen van vooraf vastgelegde prestaties bovenop de reguliere uitvoering. De bonus komt volledig ten goede van de operationele schoonmakers en voormannen, volgens alle partijen een voorbeeld in de schoonmaakbranche.

Kwaliteit en veiligheid

Maaike Kranenborg, hoofd landelijk bureau reiniging NS, spreekt met waardering over de medewerkers: “De bonus die krijgen de schoonmaakmedewerkers niet voor niets. Die hebben ze echt zelf verdiend met het behalen de van kwaliteit en door veilig te werken. 77% van de reizigers gaf in 2018 een zeven of hoger voor de reinheid van de trein. Ik ben er ontzettend trots op en dat mogen zij zeker ook op zichzelf zijn.”

Belangrijkste mensen

Nico Schokker, operationeel directeur TreinSchoon!: “Voor het zesde jaar op rij vieren we samen deze avond. Onze medewerkers zijn de belangrijkste mensen voor ons. Zij leveren kwaliteit in het schoonmaken van treinen. Maar ook door allerlei andere werkzaamheden zorgen zij voor een nog hogere klanttevredenheid. Bijvoorbeeld door gevonden voorwerpen te registreren en terug te (laten) bezorgen bij de reizigers. De reizigers waarderen dit enorm. Daar krijg ik nou een warm hart van. We gaan er ook dit jaar weer met z’n allen tegenaan!”
 

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand