Dit jaar is HYGENIQ verkozen tot winnaar van het label: “gekozen product van het jaar 2020”, in de categorie schoonmaakproducten. Een consumentenpanel van 250 huishoudens heeft de HYGENIQ-schoonmaakproducten uitgebreid thuis getest en daaruit werd duidelijk dat deze zeer innovatief, effectief en duurzaam zijn.
Het beeldmerk gekozen product van het jaar, dat jaarlijks door tientallen producten in de Europese supermarkten en winkels wordt gebruikt is het resultaat van een streng selectieproces. Elk jaar onderwerpen fabrikanten van merkartikelen in ruim 45 landen hun vernieuwde en innovatieve producten aan het strenge oordeel van consumenten. Uit beide onderzoeken kwam in de categorie schoonmaakmiddelen HYGENIQ als winnaar uit de bus: “Wij zijn enorm blij met dit consumentenvertrouwen.”
Het ‘gekozen product van het jaar‘ wordt ieder jaar uitgereikt in meerdere categorieën. Tijdens een awardshow op 27 februari 2020 worden alle winnaars in het zonnetje gezet. Navraag leert ons dat voor categoriewinst minimaal drie producten het tegen elkaar op moeten nemen.
Nieuw in consumentenmarkt
HYGENIQ ontwikkelt 100% ecologische en duurzame schoonmaakoplossingen. Door te kijken naar de vraag uit de markt, vervangen ze giftige schoonmaakproducten voor ecologische varianten. Deze 100% ecologische producten werken op een zeer effectieve manier, waardoor giftige en vervuilende schoonmaakproducten tot het verleden gaan behoren. Sinds 2012 is het bedrijf al actief in professionele markten en hebben in 2019 een speciale lijn geïntroduceerd voor de consumentenmarkt.
Het bekende rode logo van ‘Gekozen Product van het Jaar 2020’ is op korte termijn terug te vinden op de producten in de supermarkt. De fabrikant zal het logo tevens gebruiken in alle uitingen het komende jaar.
HYGENIQ zal ook aanwezig zijn op de RAI Huishoudbeurs. Op het Innovatie Paviljoen zal POY 2020 aanwezig zijn en heeft iedere winnaar een eigen stand. Deze beurs is van 22 februari t/m 1 maart.