De Schoonmaak Krant 2014 verschijnt begin juni in een oplage van maar liefst 24.000 exemplaren! Met een keur aan prominenten zoals Joop van den Ende, Jonnie en Thérèse Boer (de Librije, Zwolle), Mien Dobbelsteen en De Telegraaf huishoudgoeroe Emile Bode. Maar ook met tevreden schoonmakers aan het woord! Kortom, een spraakmakende en unieke editie!
- Oplage 24.000 exemplaren (waarvan 21.000 op naam naar facility managers/opdrachtgevers, 3.000 naar directies van schoonmaakbedrijven)
- Verrassende en prikkelende inhoud met een keur aan prominenten
- Op handzaam tabloid formaat
- Op menig leestafel te vinden!
Na het enorme succes van de Schoonmaak Keurmerk Krant 2013 kon een vervolg niet uitblijven. Stond de Schoonmaak Keurmerk Krant 2013 voornamelijk in het teken van het OSB Keurmerk, het spectrum aan onderwerpen is nu veel breder en de titel is omgedoopt naar Schoonmaak Krant 2014.
Prikkelend
De krant, een uitgave van Clean Totaal, richt zich met prikkelende en verrassende inhoud wederom op de facilitair manager/opdrachtgever in Nederland. Met extra focus op het wegnemen van misplaatste maatschappelijke beeldvorming rondom de schoonmaakbranche.
Misplaatste beeldvorming wegnemen
Nadrukkelijk gaan we in deze tweede editie schoonmakers aan het woord laten die naar volle tevredenheid en tegen goede cao voorwaarden in de schoonmaakbranche actief zijn.
Verder willen we facilitair managers/opdrachtgevers nader informeren over ontwikkelingen binnen de branche zoals uitbreiding van de werkingssfeer van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag en de positieve gevolgen van de invoering van het OSB Keurmerk.
Schoonmaak en maatschappelijk belang
De krant belicht het cruciale belang van schoonmaak en hygiëne in de werkomgeving. De effecten hiervan op een langere levensduur van vloeren, installaties en inventaris. De Schoonmaak Krant 2014 biedt de lezers ook een kijkje “achter de schermen” bij de diverse OSB platforms en de RAS commissies.
Prominenten aan het woord
Een keur aan prominenten geeft hun mening over de schoonmaakbranche en komen met adviezen.
Joop van den Ende zal bijvoorbeeld ingaan op het effect van de schoonmaak in een theateromgeving. Jonnie en Thérèse Boer (De Librije) verduidelijken het belang van juiste schoonmaak in hun driesterren restaurant/hotel. Telegraaf schoonmaakgoeroe Emile Bode neemt ons mee in een vlammend betoog over de waardering die schoonmakers verdienen en Mien Dobbelsteen haalt anekdotische ervaring met de schoonmaak op.
Andere thema’s
Feitelijk teveel om op te noemen!
- Nobele schoonmaak bij het Leger des Heils
- Madurodam is een propere stad
- Achtergronden inbesteden van schoonmaak bij het Koninklijk Concertgebouw
- Schoonmakers krijgen een gezicht bij ING
- Betrokkenheid bij schoonmaak binnen RTL Nederland
- Hoe is schoonmaak bij vakbond CNV geregeld en wat doet de adviseur
- Multi diensten: kansen voor de schoonmaakmarkt
- 95% waterdicht OSB Keurmerk
- OSB: waarom goede schoonmaak loont
- Genomineerde schoonmaker van het jaar aan het woord
- Opleiden is een must!
Deze en nog meer van dergelijke onderwerpen, waaronder bijvoorbeeld de aanscherping van de Code, staan garant voor een wel zeer gevarieerde en bijzonder interessante Schoonmaak Krant 2014 met een zeer groot lezerspubliek.
Een uitstekend platform om te adverteren!
Kortom, ook de tweede editie van de Schoonmaak Krant is een uitstekend platform om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij facility managers en opdrachtgevers in Nederland. De eerste editie van de Schoonmaak Krant heeft dit afdoende bewezen! Een krant waarin uw advertentie niet mag ontbreken!
Download de brochure en/of neem contact op met <a href="mailto:Koos van der Lei ?subject=Aanvraag%20Schoonmaak%20Krant%202014″>Koos van der Lei (mobiel: 06 54 921 934).