De website van Clean Totaal is door de 10.000 barriere heen! Google Analytics heeft over de afgelopen 30 dagen 10.127 bezoekers geregistreerd op www.acceptatie.cleantotaal.nl. En de tendens is stijgende…
Een zeer heugelijk feit stelt uitgever Koos van der Lei. “Ik ben er op de gepaste manier erg trots op dat we deze belangrijke mijlpaal bereikt hebben. We hebben iets losgemaakt in de schoonmaakbranche en getuige de bezoekersaantallen wordt dat gewaardeerd en weten mensen ons steeds beter te vinden. We informeren en communiceren en alleen daar draait het uiteindelijk om. Een uitgever die niets toe te voegen heeft moet snel z’n biezen pakken. Dat geldt ook voor mij.”
Clean Totaal is inmiddels actief met het gedrukte magazine, de genoemde website en sociale media als LinkedIn en Twitter. Van der Lei: “Met name het succes van de Clean Totaal LinkedIngroep heeft mij blij verrast. We zitten nu op meer dan 480 leden en dat aantal groeit elke dag. Belangrijker nog, het is geen slapende groep, er wordt druk gediscussieerd over allerlei “hot topics” die leven in de branche. Natuurlijk geeft niet iedereen zijn mening maar uit ervaring weet ik dat er, van hoog tot laag, bij groot en klein, actief meegelezen wordt.”
Clean Totaal heeft de policy transparant te zijn over de bezoekersaantallen van de site.
Van der Lei: “We hebben niets te verbergen. Voor de gedrukte oplage zijn we al HOI gecertificeerd. Met onze bezoekersaantallen digitaal willen we net zo open zijn en Google Analytics is hiervoor een uiterst objectieve en transparante tool. Mocht een adverteerder digitaal iets willen doen met ons dan is inzage in de gegenereerde traffic wel een eerste voorwaarde lijkt mij. Die kunnen ze bij ons krijgen via een volledige rappartage van Google Analytics. En laten we er geen geheim van maken, we doen graag een online campagne!”
Meer informatie: kvanderlei@acceptatie.cleantotaal.nl