Omdat de schoonmaak van algemene ruimtes in Deventer al jarenlang aanleiding is tot discussie heeft woonbedrijf Ieder1 een klantenpanel georganiseerd. Door de uitkomsten van het panel is opnieuw aanbesteed. Dolmans kwam als beste uit de bus.
Het klantenpanel bevestigde dat de eerdere werkwijze, met drie verschillende schoonmaakbedrijven, te wensen overliet. Dolmans wist de opdracht binnen te slepen o.a. door de communicatiemogelijkheden die het bedrijf biedt. De communicatie was het belangrijkste criteria van de aanbesteding. Via de schoonmaak app van Dolmans kunnen bewoners meldingen doen, het rooster raadplegen en foto’s sturen.
In 2017 zal woonbedrijf Ieder1 evalueren of de nieuwe samenwerking naar wens is middels een onafhankelijke externe partij. De externe partij beoordeelt het schoonmaakwerk op twee controlemomenten in het jaar, waarin beide keren alle schoonmaaklocaties worden bezocht en beoordeeld.
In 2017 gaat Woonbedrijf ieder1 evalueren of deze samenwerking naar wens is, door een onafhankelijke externe partij de kwaliteit van het schoonmaakwerk te laten beoordelen. Dat gebeurt op twee controlemomenten in het jaar, waarin beide keren alle schoonmaaklocaties worden bezocht en beoordeeld.