• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

EW event over klantbeleving

Nieuws 17 november 2013

EW Facility Services organiseerde woensdagmiddag 13 november voor meer dan honderd opdrachtgevers en relaties het event ‘Facility Management als succesfactor voor klantbeleving’.

 

Locatie was Hotel Okura Amsterdam, internationaal vijfsterrenhotel en opdrachtgever van EW Facility Services sinds 1999. Samen met gerenommeerde sprekers Joris van Zoelen, merkstrateeg bij Synergie en Emmy Stoel (foto), General Manager van Hotel Okura nam zij vanuit diverse invalshoeken het begrip klantbeleving in ogenschouw.

 

Brug tussen merkbeleving en klantbeleving

Van Zoelen trapte af met het bewandelen van de brug tussen merk- en klantbeleving. Hij benadrukt dat organisaties steeds meer merken worden waar een unieke klantervaring bij hoort. Geïllustreerd met de ‘golden circle’ van Simon Sinek ging hij in op het waarom van organisaties. Waarom doen zij wat ze doen? Kern is het baseren van dit waarom op de behoefte van de eindgebruiker. Volgens Van Zoelen is er ook een duidelijke waarom te benoemen wanneer het de facilitaire dienst van organisaties betreft. Aan hen de taak een omgeving te creëren waarin medewerkers, bezoekers en gasten geïnspireerd worden iedere dag opnieuw het beste uit zichzelf te halen. Hij benoemde hierbij vier facilitaire succesprincipes die de deelnemers handvatten kunnen bieden bij de verdere invulling hiervan.

 

Gastenbeleving in een vijfsterren omgeving

Vanuit deze theorie maakte Emmy Stoel een vertaalslag naar de praktijk. Als General Manager van Hotel Okura Amsterdam heeft zij dagelijks te maken met het managen van een vijfsterren gastenbeleving. Zij streven hierbij naar ‘best ACS’ wat staat voor best accommodation, best cuisine en best service. Vanuit deze visie is volgens Stoel het doel ‘altijd nummer 1 te zijn, dan pas word je onthouden. Zorg hierbij dat je anders bent dan de rest, wees uniek’.

 

De middag werd afgesloten met een komische noot. Spreker Jelle Kuiper vatte de eerdere presentaties op unieke wijze samen en stoomde de deelnemers klaar voor een afsluitende cocktail. 

 

www.ew.nl

 

 

 

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand