De vestiging van Exclusiva aan de Schaafstraat te Amsterdam is getroffen door de gevolgen van een brand. Afgelopen week brak brand uit bij een aangrenzend pand.
[UPDATE] De webshop van Exclusiva is sinds 14 maart 2017 22.00 uur weer volledig operationeel. Gebruikers kunnen met hun eigen combinatie van gebruikersnaam/wachtwoord inloggen. Alle verdere gegevens zijn weer beschikbaar en er kunnen orders geplaatst worden. Alle leveringen vinden nog steeds plaats vanuit het distributiecentrum te Zwolle. Exclusiva doet haar uiterste best om vertragingen in leveringen te beperken.
De schoonmaakgroothandel laat via haar website weten dat de locatie in Zwolle is opgeschaald om zo snel mogelijk weer operationeel te zijn. Op de locatie zijn werkplekken gecreëerd in vergaderruimtes zodat de werkzaamheden hervat konden worden.
Om klanten van bestelde producten te voorzien is extra ruimte gereserveerd in het distributiecentrum. Deze week hoopt Exclusiva meer duidelijk te hebben over de manier waarop men in Amsterdam over voldoende voorraad kan beschikken.
Brand
De brand van heeft een deel van de kantoren getroffen. Om het blussen te bevorderen is het dak verwijderd, waardoor de kantoren als verloren worden beschouwd. De schade is met name veroorzaakt door rook en bluswater.