Gom Schoonhouden introduceert vandaag, op 16 mei 2017, een nieuw serviceconcept: Magnifique. “Met een combinatie van schoonmaak, hospitality-service en aanvullende diensten staat Magnifique voor een 5-sterrenervaring in gastvrijheid. Hiermee komt Gom tegemoet aan de toenemende behoefte van gasten en medewerkers aan een hoogwaardige gastbeleving”, aldus Babette Sarlet, corporate Communicatie van Gom.
Het nieuwe concept Magnifique is een aanvulling op de schoonmaakservice van Gom door speciaal opgeleide hospitality-medewerkers. Zij spreken meerdere talen en hebben een uitstekend gevoel voor gastvrijheid en service. Wim Gruyters, directeur Gom Hospitality: “Dankzij hen voelen gasten en medewerkers zich welkom, gezien en goed geholpen. Bovendien werkt Gom binnen het Magnifique-concept met aanvullende diensten zoals postverwerking, voorraadbeheer, interne verhuizingen en handyman-diensten, en met exclusieve producten en materialen. Denk daarbij aan subtiele geurproducten, een sanitairlijn die past bij het interieur en strak ontworpen schoonmaakkarren.”
Magnifique geeft ‘wow’-effect
Gruyters vervolgt: “Steeds meer bedrijven en organisaties willen dat zowel de gasten als de eigen medewerkers zich welkom en thuis voelen. Een vriendelijke ontvangst, een aantrekkelijke omgeving en extra servicediensten dragen daaraan bij. Zo’n totale gastbeleving is niet alleen goed voor het imago van de organisatie; het is bekend dat medewerkers in een gastvrije en stralende omgeving tot betere resultaten komen. De combinatie van excellente schoonmaak, hospitality-medewerkers, extra services en het gebruik van luxueuze producten zorgt voor een ‘wow’-effect bij gasten en medewerkers.
Volgens Gom richt Magnifique zich op opdrachtgevers in het hogere segment. “Bedrijven die bereid zijn om meer te betalen voor een luxere uitstraling en inspirerende werkomgeving en waarbij de high end uitstraling en beleving bijdraagt aan hun bedrijfsdoelen. Inmiddels maken verschillende grote opdrachtgevers van Gom naar volle tevredenheid gebruik van het nieuwe concept.”