• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Gom introduceert nieuw serviceconcept Magnifique

Nieuws SieV 16 mei 2017

Gom Schoonhouden introduceert vandaag, op 16 mei 2017, een nieuw serviceconcept: Magnifique. “Met een combinatie van schoonmaak, hospitality-service en aanvullende diensten staat Magnifique voor een 5-sterrenervaring in gastvrijheid. Hiermee komt Gom tegemoet aan de toenemende behoefte van gasten en medewerkers aan een hoogwaardige gastbeleving”, aldus Babette Sarlet, corporate Communicatie van Gom.
Het nieuwe concept Magnifique is een aanvulling op de schoonmaakservice van Gom door speciaal opgeleide hospitality-medewerkers. Zij spreken meerdere talen en hebben een uitstekend gevoel voor gastvrijheid en service. Wim Gruyters, directeur Gom Hospitality: “Dankzij hen voelen gasten en medewerkers zich welkom, gezien en goed geholpen. Bovendien werkt Gom binnen het Magnifique-concept met aanvullende diensten zoals postverwerking, voorraadbeheer, interne verhuizingen en handyman-diensten, en met exclusieve producten en materialen. Denk daarbij aan subtiele geurproducten, een sanitairlijn die past bij het interieur en strak ontworpen schoonmaakkarren.”
Magnifique geeft ‘wow’-effect
Gruyters vervolgt: “Steeds meer bedrijven en organisaties willen dat zowel de gasten als de eigen medewerkers zich welkom en thuis voelen. Een vriendelijke ontvangst, een aantrekkelijke omgeving en extra servicediensten dragen daaraan bij. Zo’n totale gastbeleving is niet alleen goed voor het imago van de organisatie; het is bekend dat medewerkers in een gastvrije en stralende omgeving tot betere resultaten komen. De combinatie van excellente schoonmaak, hospitality-medewerkers, extra services en het gebruik van luxueuze producten zorgt voor een ‘wow’-effect bij gasten en medewerkers.
Volgens Gom richt Magnifique zich op opdrachtgevers in het hogere segment. “Bedrijven die bereid zijn om meer te betalen voor een luxere uitstraling en inspirerende werkomgeving en waarbij de high end uitstraling en beleving bijdraagt aan hun bedrijfsdoelen. Inmiddels maken verschillende grote opdrachtgevers van Gom naar volle tevredenheid gebruik van het nieuwe concept.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand