Gom en de Mobile Interaction Company (M.I.C) gaan met de applicatie SchoonR een samenwerking aan om de gastbeleving bij gasten te verhogen. De samenwerking krijgt op zeer korte termijn al concreet invulling bij een vakantiepark.
Gasten kunnen via de mobiele telefoon of tablet hun mening kunnen geven, op het moment dat het hen uitkomt. Dit kan dus bij aankomst zijn, maar ook op een later tijdstip. Bij verstoringen krijgt de Gom-leidinggevende een signaal van SchoonR, zodat er onmiddellijk actie kan worden ondernomen.
Daarnaast is de informatie van deze meldingen gelijk inzichtelijk in een optioneel dashboard: voor opdrachtgevers én de locatieleiding. De directe koppeling van data in een dashboard maken monitoren, analyseren en bijsturen mogelijk.
Gom start de samenwerking bij een vakantiepark, maar ziet ook buiten de hospitality sector mogelijkheden. Zo is het idee onder andere ook bij de NS gepresenteerd. De samenwerking met M.I.C. past binnen het project Connect & Interact: een programma dat door Gom is opgezet om met informatiestromen zowel processen als klantbeleving verder te verbeteren.