De producten van Greenspeed zijn sinds kort ook verkrijgbaar via Bol.com. De producent van schoonmaakmiddelen en -materialen meldt dit in een persbericht met waarin ook de campagne ‘Clean up your routine’ wordt aangekondigd.
Greenspeed wil met haar nieuwe campagne werkgevers en schoonmaakprofessionals laten nadenken over de kwaliteit van de schoonmaakmiddelen die ze kiezen. Volgens de producent zorgen een sterk parfum en krachtige chemische stoffen niet noodzakelijk voor een beter resultaat. CEO Michel de Bruin: “Er is een groeiend belang voor kwalitatieve schoonmaakoplossingen die de natuur niet onnodig belasten en die onze gezondheid maximaal respecteren. Binnen de professionele branche is Greenspeed al jaren een geliefd merk. Onze krachtige microvezeloplossingen en detergenten maken van schoonmaken een feestje. Onze missie? Cleaning the world with care, together!”
Overal professioneel schoonmaken
Het Greenspeed aanbod is ontwikkeld voor de professionele markt. Het is een totaalconcept dat gaat van duurzame reinigingsmiddelen, gemaakt met ingrediënten van plantaardige origine in een eco-fabriek, tot ergonomische mop- en dweilsystemen.
Greenspeed op Bol.com
Greenspeed verspreidt haar producten al jaren via distributiepartners naar grote eindgebruikers. Vanaf nu krijgen ook kleine bedrijven de kans om ze te gebruiken. Want binnen een klein kantoor, restaurant of zorgpraktijk kan het duurzaam gamma volgens de producent een toegevoegde waarde bieden.
Alle producten van Greenspeed bij Bol.com zijn te vinden via deze link: https://www.bol.com/nl/nl/w/alle-artikelen-greenspeed/1709573/
Ook geeft de producent schoonmaaktips onder de noemer ‘Clean up your routine’: https://cleanupyourroutine.greenspeed.eu/