• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

ICS Groep gaat opnieuw schoonmaken bij H&M

Aanbestedingen & contracten Nieuws 21 oktober 2020

Per 1 december 2020 verzorgt ICS Groep het schoonmaakonderhoud van modeketen Hennes & Mauritz. Van de vier H&M-regio’s zijn er twee gegund aan ICS Groep. De looptijd van de overeenkomst bedraagt drie jaar en met deze gunning worde de modeketen een van de nieuwe key accounts van de schoonmaakdienstverlener.

Foto H&M Nederland, vestiging Den Haag – © Twelve Photographic Services

Het Zweedse modemerk heeft meer dan 5.000 winkels in 74 landen. Nederland telt meer dan 130 winkels. De eerste toegekende regio omvat Amsterdam, geheel Noord-Holland, de provincie Flevoland. De tweede behelst de provincie Zuid-Holland en Zeeland (inclusief de steden Rotterdam en Den Haag). In deze regio’s voert ICS Groep vanaf 1 december a.s. het schoonmaakonderhoud uit op 67 locaties van meerdere merken van de H&M-groep.

Goede relatie H&M en ICS Groep uit eerdere samenwerking

Hennes & Mauritz is niet bepaald nieuw voor ICS Groep. Eerder, van 2014 tot en met 2017, werkte ICS Groep al succesvol voor H&M. In de jaren die daarop volgden, is het contact altijd goed gebleven.

“We kijken ernaar uit de relatie voort te zetten met deze mooie, nieuwe samenwerking. Gezien de omvang en de verspreiding van de opdracht – het gaat om uitgestrekte regio’s – is dit voor ICS Groep een zeer mooie opdracht voor een aansprekend merk”, aldus commercieel directeur Jan Hoestra.

Ambitie om de beste te zijn

Hij besluit: “We gaan inzetten op een optimale beleving voor alle klanten en medewerkers in de winkels. Onder andere door gebruik te maken van ons Continu Verbeter Programma en de inzet van slimme innovaties. Kortom, we slaan de handen ineen op het vlak van voortdurende verbetering; één van de kernwaarden van zowel H&M als ICS Groep. Dit wordt een partnerschap gericht op slimmer, bewuster en efficiënter, en op klantbeleving. Met altijd de ambitie om de beste te zijn. Inmiddels zijn de eerste stappen door ons implementatieteam al gezet om hiervoor de voorbereidingen te treffen.”

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand