JohnsonDiversey verandert haar naam in Diversey en introduceert een nieuwe merkidentiteit en slogan: “for a cleaner, healthier future”.
De nieuwe naam en het nieuwe merk van de onderneming zijn vastgelegd in een nieuw logo, bestaande uit de naam Diversey en een gestileerde waterlelie. In sommige uitingen zal het logo vergezeld gaan van de nieuwe slogan “for a cleaner, healthier future”. Diversey zal haar nieuwe merk groots presenteren tijdens de komende vakbeurzen en klantenevenementen. Het eerste moment is ISSA/INTERCLEAN. Vlak vóór ISSA/INTERCLEAN organiseert Diversey een topbijeenkomst van een dag over klimaatverandering voor haar klanten en zakenpartners.
De naam Diversey gaat terug tot 1923, toen de Diversey Corporation werd opgericht in Chicago. Het bedrijf verkreeg bekendheid als DiverseyLever en werd in 2002 door Johnson Wax Professional overgenomen van Unilever NV. Het samengevoegde bedrijf stond bekend als JohnsonDiversey, Inc. tot de naamsverandering van vandaag.
Lees ook:
Nieuws: Kapitaalinjectie en nieuwe naam voor JohnsonDiversey
Video: Een bezoek aan de JohnsonDiversey in Enschede
Artikel: Duurzaamheid bij Johnson Diversey