• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Kärcher en Groveko sluiten partnership

Nieuws 23 juni 2016

Groveko B.V., groothandel in schoonmaakartikelen, heeft een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Kärcher B.V.. Kärcher integreert de servicetak van Groveko in de eigen organisatie en garandeert zo een multi-brand service voor de Groveko-klant.

 

“We zochten een partner die adequaat service kon verrichten op al onze machines die we reeds verkochten doorheen het hele land, ook voor andere merken dan Kärcher”, zegt Marcel van Amen, algemeen directeur van Groveko B.V. “Extra voorwaarde was de baangarantie voor de vier monteurs die in onze vestiging in Goirle werken. We zijn dan ook bijzonder blij dat deze vakmensen hun werk kunnen voortzetten onder Kärcher-vlag.”

 

Jean-Paul Christy, managing director van Kärcher B.V. : “Als familiebedrijf heeft Kärcher een duidelijke cultuur en die behelst onder meer dat we investeren in onze mensen. De overname van de Groveko-servicemedewerkers past helemaal in die toekomstgerichte aanpak.” Naast de ontzorging door Kärcher en de ondersteuning op vlak van service, zal Groveko het gamma reinigingsmachines van Kärcher als A-merk gaan voeren.

 

Marcel van Amen: “De voorbije jaren kende Groveko een sterke groei. In onze verschillende deelgamma’s moesten we beslissen welke pakketten we wilden gaan verkopen. Voor onze activiteit schoonmaakmachines is dat Kärcher geworden. Het is het meest innovatieve merk, dat continu blijft investeren in R&D.” “Dit partnership zorgt ervoor dat twee toonaangevende spelers in hun respectieve markt, de krachten bundelen”, aldus nog Jean-Paul Christy. “Het toont aan dat één plus één wel degelijk drie kan zijn.”

 

www.karcher.nl

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand