Remko Stolk, commercieel directeur bij Asito, is uitgeroepen tot Commercieel Directeur van het Jaar 2018. De bekendmaking vond plaats tijdens het jaarlijkse Sales Event georganiseerd door de Sales Management Association.
De jury vond Remko Stolk down to earth, authentiek en simpelweg succesvol. Ook werd zijn verbinding met de werkvloer geprezen. Stolk: “Ik ben erg trots! Niet alleen op mezelf, maar ook op al mijn collega’s en mijn team. Wat een overwinning!”
Winnaar publieks- als juryronde
Na een intensieve procedure met onder andere een pitch mocht Remko zichzelf donderdag presenteren voor de vakjury tijdens de finale. Met het motto “Sales is voor Iedereen” won Remko zowel de publieksronde als de juryronde.
Iedereen draagt bij aan doelstelling
Stolk: “Mijn overtuiging is dat elke medewerker binnen Asito bijdraagt aan de salesdoelstelling. Dit is ongeacht functie of niveau in de organisatie. Zo zorgen onze schoonmaakkrachten voor loyale klanten die langdurig blijven en als referenties kunnen dienen in nieuwe trajecten. En draagt onze eventcoördinator bij aan de kennismaking op gebied van hospitality voor nieuwe en bestaande klanten.”
Remko Stolk stond in de finale met Arjan Hakkennes (ARAG SE Nederland) en Ivo Pans (Medtronic Trading NL B.V.).