MTS Euro Products houdt tijdens de komende Spelen in Londen de toiletten van het Holland Heineken House schoon en fris. Op verzoek van Heineken’s senior sponsor manager Dennis Hogenboom gaat het bedrijf uit Maassluis het serviceniveau qua sanitair in het Holland Heineken House op een hoogwaardig niveau brengen en houden. Liefst 28 pallets met dispensers, papier, zeep etc. gaan binnenkort met de boot naar Londen.
“Toiletten zijn vaak de sluitpost van de begroting bij grote evenementen”, stelt Hogenboom. “Mijn ervaring bij evenementen is juist dat het publiek schone toiletten enorm waardeert. Vooral schone damestoiletten blijken vaak onderdeel van de beleving van het evenement te zijn. Daarom ben ik nu blij dat we een partij hebben gevonden die de nadruk erop gaat leggen dat de toiletten in het Holland Heineken House spik en span zijn. Ik denk dat dit een toegevoegde waarde van het succes van ons evenement kan zijn.”
Het Holland Heineken House zal tijdens de Zomerspelen in Londen de huiskamer voor de Nederlandse sportliefhebbers worden. Iedere dag worden er in Alexandra Palace zo’n 6.000 gasten verwacht. Meer dan honderd toiletten zullen door een eigen team van Euro Products constant gecontroleerd worden op maximale schoon- en frisheid. Euro Products verzorgt in totaal ruim 500 dispensers voor zeep, handdoeken, luchtverfrissers, afvalbakken en hygiënebakken. De toiletten worden allemaal voorzien van onze eigen ontworpen Pearl Line.
“Een enorme uitdaging”, noemt Gerrit Malipaard, algemeen directeur MTS Euro Products, deze opdracht. “Ten eerste zijn wij trots dat we voor het Holland Heineken House zijn gevraagd. Het nationale huis van Nederland is een visitekaartje van NOC*NSF en haar partners. Een groot deel van de Nederlandse topsport en bedrijfsleven vertoeft hier tijdens de Spelen en zullen in aanraking komen met onze producten. Voor ons is dit een uniek platform om meer naamsbekendheid te krijgen. Ons eigen personeel gaat in Londen aan de slag om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We hebben zelfs de toiletunit van de Olympic Club, het besloten netwerkgedeelte van NOC*NSF en haar gasten, helemaal opnieuw gebouwd om een maximale uitstraling te hebben.”
De doelstelling van MTS Euro Products is dat de bezoekers zich realiseren dat ze op een groots evenement van dit formaat nog nooit zulke schone en fris ruikende toiletten hebben gezien. “The Winning and Clean Solution is onze slogan tijdens de Zomerspelen”, benadrukt Malipaard.
Op de foto: Dennis Hogenboom, Heineken senior sponsor manager (links) en Gerrit Malipaard, algemeen directeur MTS Euro Products.