Tijdens de Algemene Ledenvergadering van branchevereniging SieV op de Schoonmaak Vakdagen, hebben SieV en Nocore een bijzondere samenwerking aangekondigd. Samen zetten zij zich in voor 100% controle op de correcte uitvoering van salarissen. Een speciaal aanbod voor de MKB-leden van de branchevereniging. Om hen met een betaalbare softwareoplossing nog meer efficiency en zekerheid te bieden.
De samenwerking die branchevereniging SieV en Nocore bekendmaakten, brengt de leden veel voordeel, aldus het persbericht. Leden van de mkb brancheorganisatie kunnen met korting een Nocore softwarepakket afsluiten waarmee zij hun loonverwerking automatiseren. Omdat Nocore de loonverwerking volgens Cao-eisen verwerkt, weten de bedrijven dan zeker dat zij hieraan voldoen. Hiervoor is dan geen externe boekhouder meer nodig. Een aantrekkelijk aanbod voor MKB-bedrijven en eenmanszaken die lid zijn van SieV of lid willen worden.
Ondersteuning
Waarom SieV en Nocore voor de samenwerking hebben gekozen? “SieV helpt haar leden graag”, antwoordt SieV vicevoorzitter Laetitia Simonis. ”Uit ervaring weet ik dat Nocore het verloningsproces kan automatiseren, wat tot heel veel minder – of eigenlijk geen – gedoe en kopzorgen leidt. Bovendien levert het softwarepakket van Nocore nog heel veel meer op. Ook in financiële zin. En dat brengen wij nu samen in een speciaal aanbod voor onze SieV-leden.” Ad Klösters van Nocore vult aan: “Wij helpen meer dan 900 bedrijven uit de schoonmaak- en flexbranche met onze geïntegreerde software-oplossing (ERP). Hierdoor weten wij wat er speelt en hoe wij hen het beste kunnen ondersteunen bij commerciële, operationele en financiële processen. De loonverwerking is een proces dat veel tijd kost en goed moet gebeuren. Je wil daarin geen fouten maken en risico lopen dat het niet volgens Cao-eisen gebeurt. Met onze software kunnen we dit proces overnemen. Dat betekent efficiency, tijdwinst en minder stress voor bedrijven. Samen met SieV richten we ons op ondersteuning van het klein MKB. Het automatiseren van hun loonverwerking betekent voor hen echt een zorg minder waardoor zij zich kunnen richten op hun corebusiness.”
Keuze uit drie pakketten
Het aanbod voor SieV-leden bestaat uit drie softwarepakketten van Nocore:
- Het digitale loonbureau: de ondernemer krijgt via een dashboard in één opslag te zien wat er in zijn/haar onderneming gebeurt. Met inzicht in ureninzet, verlofsaldo, ziekteverzuim en aanvragen van medewerkers. Medewerkers kunnen via een medewerkersportal zelf berichten naar de ondernemer sturen, hun arbeidscontract ondertekenen, hun loonstroken inzien en verlofsaldo en ziekteverzuimuren bekijken.
- ItsClean Basispakket: dit basispakket is voor alle SieV-leden gelijk, zodat zij met elkaar kunnen sparren over het werken met dit pakket. Met ItsClean kan de ondernemer de contracten met klanten beheren, uit te voeren diensten vastleggen, werkzaamheden plannen, werkopdrachten genereren of de uitgevoerde werken automatisch factureren per werk, per week, per maand etc. Dit alles wordt bijgewerkt in de geïntegreerde financiële administratie die voldoen aan de wettelijke- en branche vereisten.
- ItsClean Basispakket Plus: dit pakket is een combinatie van het genoemde digitale loonbureau en basispakket ItsClean. De basisfunctionaliteiten worden dus met de verloning aangevuld. Met de optie erbij om een loonadministrateur in te huren die de verloning volledig overneemt, op locatie of middels telefonisch contact.