“Vorig jaar voerden we in onze organisatie een vernieuwing en verjonging door, met veel positieve resultaten tot gevolg. Met de komst van Henk van Harten op 1 juni 2020 is ons management team compleet en kunnen én gaan we samen met alle 450 medewerkers verder bouwen aan Succes Schoonmaak”, kondigt manager Commercie en Operatie Jan Kes bij Succes Volendam aan. Kes, operationeel verantwoordelijke Frank Schoute en manager Succes Multicleaning Henk van Harten vormen het management team van Succes Schoonmaak uit Volendam, samen met directeur Gerard Veerman, al sinds 34 jaar Succes-man in hart en nieren.
“De vernieuwing en verjonging van Succes Schoonmaak in 2019 leverden positieve resultaten als kostenbesparingen, minder ziekteverzuim, meer gunningen, nieuwe opdrachten en klanten op. We kregen recent de gunning van het schoonmaakonderhoud in een specialisme dat voor ons min of meer nieuw is, bungalowschoonmaak. We durven te ondernemen; wij en onze nieuwe klant hebben er alle vertrouwen in”, vertelt Kes.
Focus in 2020 voor Succes Volendam
Voor het team van Succes Schoonmaak staat voor 2020 de focus op interne processen, dienstverlening en personeel. Een stap daarvan is de aanstelling van Henk van Harten, sinds 1 juni verantwoordelijk voor Succes Multicleaning. “Specialistisch onderhoud heeft bij mij altijd een warm plekje gehad. Succes is een mooie, gerenommeerde en dynamische club, en heeft drie grote, prachtige klanten waar we specialistische reiniging uitvoeren: GVB, PWN en de Noord-Zuidlijn. Toen ik de kans kreeg om te gaan bouwen aan Succes Multicleaning, heb ik die kans natuurlijk met beide handen aangepakt.”
Next level
Van Harten is bekend in en met de schoonmaakbranche, want 31 jaar geleden stapte hij de branche binnen als verkoopleider van Alpheios. Daarna volgden Gom, Cleanbest en Burgman. “We zien vooral kansen in het versterken en uitbreiden van onze huidige dienstverlening. Die kansen pakken we, want Succes Schoonmaak kenmerkt zich door uitstraling, motivatie, gedrevenheid en gedeelde ambitie. Met z’n allen kunnen en gaan we voor het next level van Succes, met waardegroei voor onze klanten, ons team, bedrijf, samenleving en milieu. Ons motto is niet voor niets: Succes Schoonmaak voor een schonere en mooiere wereld.”