Parallel aan de reguliere opleidingen van SVS, hebben Teico Service en SVS besloten de samenwerking uit te breiden, door middel van de ‘on the job’ methode. Jaarlijks zal een deel van het uitvoerend personeel, 10 % van het bestand, door middel van de ‘on the job ’ methode worden opgeleid.
Daarnaast heeft de directie op voorhand besloten dat 10% van deze cursisten na slagen direct worden ingeschreven voor een vervolgopleiding. Teico Service telt op dit moment 700 medewerkers waarvan het grootste deel is opgeleid. De doorlooptijd in de branche en de expansie van Teico Service in het algemeen heeft er voor gezorgd dat er vaste afspraken zijn gemaakt om de kwaliteit die de opdrachtgevers gewend zijn te kunnen waarborgen. Op korte termijn gaan 70 medewerkers deze Basisopleiding Schoonmaken ‘on the job’ volgen. Deze vindt plaats in combinatie met het dagelijkse werk op objecten als ‘Equens’ in Utrecht, het Kennemer Gasthuis in Haarlem en de Consumentenbond in Den Haag.
Op de foto:
Staand v.l.n.r.: Theo Verburgt (Projectmanager Teico) en Han Kruize (Manager Marketing & Sales SVS).
Zittend v.l.n.r.: Louise Valster (Accountmanager SVS) en Bart Oussoren (operationeel Directeur Teico).