Onder het motto “Maak het u gemakkelijk met Buzil” heeft BUZIL WERK Wagner GmbH & Co. KG de internationale beschikbaarheid van haar producten geoptimaliseerd en biedt zij klanten en belangstellenden nu een standaard productgamma dat gelijk is in alle landen waar zij momenteel actief is. Daardoor wordt het nu voor de handel nog eenvoudiger om op de individuele vraag naar Buzil-producten te reageren.
Internationalisering biedt kansen
Bedrijven worden weliswaar geconfronteerd met nieuwe uitdagingen door de toenemende internationalisering, digitalisering en wereldwijde connectiviteit, maar dit biedt producenten en handelaren ook enorme kansen. Klanten halen hun informatie over producten en diensten meestal van het internet, maar digitale informatie stopt niet bij de landsgrenzen. Als alle informatie beschikbaar is maar de desbetreffende producten niet verkrijgbaar zijn, leidt dit gauw tot ontevredenheid bij de klant.
Gehele productgamma in alle landen
Buzil biedt de oplossing met een herziene landen-portfoliostrategie. Voor de meeste verpakkingen/artikelen wordt nu al via een etikettenboekje productinformatie in wel 24 talen ter beschikking gesteld. Vergezeld van de veiligheidsinformatie in de taal van het land, kan Buzil vrijwel het gehele productgamma in alle doellanden leveren. Dit geldt alleen niet voor desinfecteringsproducten (Budenat-reeks en Buz Laundry L 832), omdat hiervoor op grond van wettelijke voorschriften afzonderlijke landenspecifieke registratie vereist is.