• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

Kleurstelling werkwagens draagt bij aan professionalisering

Numatic 11 oktober 2017

Tijden, wensen, materialen en kleuren veranderen door de jaren heen. Wie kan zich bijvoorbeeld het typische donkergroen en oranje uit de jaren 70 niet herinneren? De werkwagens van Numatic dragen volledig bij aan de huidige tijdsgeest. Strak grijs, oftewel Graphite, past in iedere omgeving en staat voor 2017: professioneel schoonmaken met een professionele uitstraling.
Numatic is natuurlijk bekend van de stofzuigers -Henry en Hetty- met de vrolijke gezichten. Gezichten die we overigens steeds vaker terugzien, ook op de professionele machines van het van oorsprong Britse bedrijf. Maar ook de werkwagens waren niet te missen. De producten waren immers veelal uitgevoerd in felle kleuren.
Schoonmaker voorop
Esther van der Lelie, Marketing Manager bij Numatic International B.V.: “Enkele jaren geleden werd geroepen dat schoonmaakmachines goed zichtbaar moeten zijn, tegenwoordig staat de schoonmaker voorop. Met onze Graphite-kleurstelling hebben we stofzuigers, hotelwagens en schrobzuigmachines die de schoonmaker centraal stellen. Inmiddels hebben we ook het assortiment werkwagens vernieuwd en uitgebreid met op locatie toepasbare modellen en kits. Wij geloven dat de nieuwe kleurstelling bijdraagt aan de professionalisering van de schoonmaakbranche.”
Kleurstelling maakt niet onzichtbaar
Van der Lelie vervolgt: “Of deze kleurstelling onzichtbaar maakt? Juist niet! Door deze professionele looks zorgen wij voor meer waardering voor de schoonmaak zodat de schoonmaker met een glimlach het werk uitvoert.” Het valt op dat zelfs de emmers in Graphite zijn uitgevoerd. Om toch met kleurcoderingen te werken, hebben de hengsels de bekende kleuren gekregen. Voor locaties waar juist kleur een wens is, heeft Numatic het Happy Cleaning assortiment. Van der Lelie vult aan: “Een private label look is ook mogelijk.”
Managing Director van Numatic International B.V. Rogier Moorman besluit: “Wij dragen graag samen met ons dealernetwerk bij aan de professionalisering van de schoonmaakbranche en het werkcomfort van de schoonmakers, zodat zij kunnen stralen. Een lach is onze eer!”
Numatic Clean Totaal

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Themapagina's

Thema'sVakpartners

Schneidereit

Numatic

The Legal Company

Crohill

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand