Het Conservatorium Hotel in Amsterdam en CSU Hotel Services ondertekenden recent het gezamenlijke opleidings- en incentiveprogramma. Daarmee kunnen schoonmakers doorgroeien tot supervisor en loyalty- en kwaliteitsbonussen verdienen.
Ook eigen medewerkers van het Conservatorium Hotel participeren in het programma.
Foto: v.l.n.r: Robert Goudappel Directeur CSU Hotel Services, Reinier Bunnik Director of Rooms Conservatorium Hotel en Ron Schoonaard Operational Directeur CSU Hotel Services.
Beide partners riepen een bonusstelstel in het leven. Medewerkers die een bepaalde tijd in dienst blijven en goed scoren op kwaliteit kunnen rekenen op een extra financiële stimulans.
“Uitgroeien tot volwaardig supervisorniveau”
Reinier Bunnik, Director of Rooms van het hotel aan de Amsterdamse Paulus Potterstraat: “We willen niet alleen een topkwaliteit hotel zijn, maar ook een topkwaliteit opleidingsinstituut, samen met CSU Hotel Services. Binnen een hotel is de functie van room attendant vaak het eindstation. Bij ons kunnen medewerkers nu uitgroeien tot volwaardig supervisorniveau. Wij hebben ervaren dat veel van onze medewerkers zich willen blijven ontwikkelen en niet hun leven lang room attendant willen blijven. Daarom is deze opleidingsmogelijkheid erg belangrijk voor ons.”
Robert Goudappel, Directeur CSU Hotel Services juicht de samenwerking toe: “Ontplooiing van medewerkers past volgens ons beide in een moderne visie op personeelsbeleid. De investering leidt tot meer binding, een stabiele bezetting en daarmee een betere gastbeleving.”