Schoonmaakbedrijf CSU lanceert de campagne 'Scherp op schoon.' Daarin staat de mentaliteit ’scherp’ centraal, een kernwaarde die CSU breder wil uitdragen.
Volgens CSU is de facilitaire markt in beweging en vraagt deze om samenwerkingspartners die meerwaarde kunnen leveren op tal van fronten: flexibiliteit, beleving en effectiviteit. In de nieuwe campagne staat CSU niet zelf in het middelpunt maar de klant.
Belangrijke campagnepijler is CSU’s strategische keuze voor Hospitality. Commercieel directeur Rob Meulendijks: ’CSU’s rol in dienstverlening verandert. Als schoonmaker 2.0 sluiten we aan op Het Nieuwe Werken en de wisselende bezettingsgraad in gebouwen. Facilitaire afdelingen slanken af. Ze zoeken geen leverancier maar een samenwerkingspartner. Hospitality is meer dan een mooi jasje of een glimlach, het is vooral een kwestie van mentaliteit. Als CSU geven we er mee aan ons eigenaar te voelen van de uitdagingen van klanten. We zijn scherp op met de klant actief meedenken hoe die zijn doelstellingen kan behalen”