• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Cleantotaal.nlCleantotaal.nl

  • Nieuws
    • Artikelen
    • Cao schoonmaak
    • Opinie
    • Podcasts
  • Vacatures
  • Vakpartners
    • The Legal Company
    • Schoonmaak Vakdagen
  • Adverteren
  • » Abonneren
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Ontvang de gratis nieuwsbrief
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • icon
  • Contactpagina
  • Winkelmand

CSU wederom sponsor van Het Geluid van Qmusic

Nieuws 30 augustus 2016

Schoonmaakbedrijf CSU sponsort voor het tweede achtereenvolgende jaar het spannende radiospel, Het Geluid van Qmusic, waarin een scherp gehoor een mooi geldbedrag kan opleveren. Net als vorig jaar organiseert CSU gelijktijdig zijn eigen actie. Dit jaar met de Scherp op Schoon Quiz. De hoofdprijs daarvan is een jaar lang gratis schoonmaak bij de winnaar thuis.

 

Om de Scherp op Schoon mentaliteit van CSU nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU vanaf 29 augustus de Scherp op Schoon Quiz. Via een speciale actiepagina www.csu.nl/hetgeluid kunnen deelnemers t/m 23 oktober wekelijks 4 vragen beantwoorden. Deze vragen bestaan uit geluidsfragmenten, zoekplaatjes en meerkeuzevragen over schoonmaak en CSU.

 

Gratis schoonmaak
Deelnemers maken kans op de hoofdprijs: een jaar lang gratis schoonmaak bij de winnaar thuis, eventueel te delen met maximaal drie familieleden of vrienden. De hoofdprijs gaat naar de deelnemer die de meeste vragen goed heeft beantwoord. Daarnaast zijn er acht weken lang iedere week mooie weekprijzen waaronder een tablet, een 8-persoons high tea, een hotelovernachting voor twee personen en een Numatic Henry Eco stofzuiger.

 

Het Geluid van 2016
Het Geluid is één van de meest succesvolle en langstlopende acties op de Nederlandse radio. Luisteraars van Qmusic krijgen vanaf maandag 29 augustus elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie de herkomst ervan raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Vorig jaar werd het spel twee keer gespeeld en incasseerden de winnaars respectievelijk € 46.800,- en € 51.500. Vorig jaar sponsorde CSU dit spannende radiospel voor het eerst en startte daarnaast een zoektocht naar dé schoonmaaksong aller tijden. “I want to break free” van Queen, kwam als absolute winnaar uit de bus.

 

www.csu.nl

Deel dit artikel

Primaire Sidebar

Recent nieuwsPartner nieuws
Onderzoek diversiteit
24 mrt

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling
24 mrt

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma
20 mrt

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Kärcher
19 mrt

Kärcher dik tevreden met cijfers

RVU
17 mrt

Verkennend gesprek over nieuwe RVU en uitspraak Europees Hof

Toon meer

Aanbevolen voor jou! Lees meer

Onderzoek diversiteit

Onderzoek naar diversiteit in sector van start

Compensatieregeling

Afschaffen compensatieregeling kost schoonmaakbranche jaarlijks ruim 11 miljoen

Eva Sack-Fopma

Eva Sack-Fopma benoemd tot HR directeur EW

Thema'sVakpartners

Coronavirus

UVC

Captains of Cleaning

cao schoonmaak

Aanbestedingen & contracten

Artikel 38 - cao schoonmaak

Reinigingsmiddelen

Glasbewassing

Schoonmaakbeurzen & Evenementen

Schoonmakend Nederland

SieV

De Dag van de Schoonmaker

Microvezel

Code Schoonmaak

RAS

Toon meer

Footer

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren

Copyright © 2025 Prosu BV

Privacy | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Cookiebeleid
  • Nieuws
    • Artikelen
    • Opinie
  • Vakpartners
    • Schoonmaak Vakdagen
    • The Legal Company
  • Vacatures
  • Adverteren bij Clean Totaal
  • Abonneren op Clean Totaal
    • Abonneren op Clean Totaal
    • Uw abonnement op Clean Totaal aanpassen
  • Over Clean Totaal
  • Winkelmand